torsdag 29 april 2010

Swebus

Här sitter man på swebus påväg till Eskilstuna för att fira Valborg å träffa min gamla vän. Riktigt soft faktiskt. Har bestämt att ta ledigt helt från träningen nu mellan tors-mån. Känner mig extremt sliten och halsen gör ont. Men jag är inte sjuk, känner att kroppen bara fått för mycket helt enkelt. Kosten kommer jag sköta hela helgen självklart, men ingen träning bara.

Hade så jäkla bråttom igår från skolan att jag glömde mina skor haha.. Okej för att glömma ett par gamla pjuks men i dem så har jag mina special gjorde sulor som kostar en dryg tusing och dom vill man ju verkligen ha.. Accepterade ödet helt enkelt för att köra 35 mil för att hämta dom är inte aktuellt. Men så fick jag ett samtal idag från en kurskamrat som är stationerad i Varberg att han tagit med sig dem för att han åkte nu på morgonen istället för igår kväll! Perfekt, ibland löser sig allt haha..

Träningen går bra, ligger på ca 105kg nu så det går neråt, har bestämt 3 veckor kvar ungefär sen får det räcka med formen. Ska till Thailand efter det och där lär jag inte sköta min diet haha.. Träna kommer jag göra men fan där nere måste man njuta oxå!

Snart dags för redbull å Bodyläsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar