torsdag 8 april 2010

Insatser

Hela dagen idag.. Dagen gick galet fort men fy tusan vad trött jag är.. 6 st insatser under hela dagen. Vi är 6 st i gruppen. Alla skulle få leda en insats som styrkeledare. I de andra 5 så var man med å agerade vanlig brandman. Det blev 3 varma rökdykningar för mig idag med allt det innebär. För er som vet så är det sjukt jobbigt. Har sån huvudvärk nu och ont i hela kroppen.

Men min insats gick faktiskt riktigt bra. Dom hade knappt något att klaga på vilket är ovanligt. Så jag är riktigt nöjd!
Bra omläggning av träningen igår oxå. Hade inte velat träna efter denna dagen. Så imorn är det armar på hemmaplan sen är träningen klar för veckan:)
Ska snart beställa lite tillskott.. Drar mig dock haha.. Kommer bli en sån megaladdning istället tillslut.. Hem å äta pannkakor å dega.. FAN vad gött!!

Uääak kallt kaffe drog ja precis i mig i ett svep.. Smakar apa..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar