måndag 19 april 2010

Ny vecka nya pass!

Då är det dags för bröst, axlar och mage idag! Så träningssugen. Blev ju ingen träning igår förutom en powerwalk! Så nu är man TAGGAD!
Sån sjuk träningsvärk i benen.. Kan knappt gå! Tack GVT i Böjjen..

Först iväg att inhandla lite kvarg å sånt efter skolan. Det är 6 reps träning denna veckan, hard and heavy.. Det är nice! Gått ner ca 1 kg på 2 veckor så det ser bra ut, vikten låg på 106,5 igår efter promenaden. Så 2 kg till sen är jag nöjd! Har 4 veckor på mig...

Blev Rage special edition denna gången, lite smak ändring å lite mer alc i..
Ändrat om i kosten, utan att tänka på det så har jag slarvat med fettet och zma å det har märkts på min testoproduktion, jäkla låg alltså.. Så nu drog jag bort 50% av kolhydraterna och la till 10 gram omega3 om dagen samt 2 msk olivolja till luch och middagen.. Å 4 kapslar zma till sängen.. Det bör få fart på mig igen...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar