söndag 25 april 2010

Powerwalk å död tvättmaskin

Härligt.. Tvättar och snart ska man iväg å traska runt halva stan! Kommer ner till tvätten efter första omgången och där står maskinen still och med en text error 4. Jahaopp haha.. Bara att använda den ena maskinen, fan vad skönt att det inte är ens egna maskin:D

Ska träna ben idag oxå.. oj oj.. Idag skall jag dock hinna med att trampa loss i 10 min efteråt och stretcha ordentligt för att minimera träningsvärken.. Förra veckan var inte kul.. Tränade ben på lördagen och på tors veckan därpå gick jag inte som om jag skitit ner mig. Måste ha med dieten att göra att d satt i så länge, helt galet i allafall.. Körde gvt alltså 10 set a 10 reps på knäböjen! Så det gjorde väl sitt:D

Ikväll är det avgång till Skåne.. Sista veckan! Sen är utbildningen avklarad. 7 veckor har nog aldrig gått såhär fort, fan vad roligt det har varit rent ut sagt.. Segt många stunder, men jag har verkligen njutit av tillvaron där borta. Hoppas man får läsa räddningsledare B någon gång.
Så härligt liv att leva. allt är inrutat med rutin. Nice!
Hoppas oxå att man får en arbetsplats som kommer att erbjuda detta någon dag=)

PEace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar