söndag 18 januari 2009

Topmodel är ett samhällsgift

Herregud.. Kommer på mig själv att slösa 15 minuter av mitt liv med att titta på ett program om tonåringar vars största dröm är att ha på sig äckligt dyra kläder och visa dem för andra. Det där med världsproblem och annat som är mycket viktigare som tex mitt tåludd kom och slog mig i ansiktet. Man ska inte titta på sånt där helt meningslösa saker...

Nu tar jag upp min teoribok från räddningsverket och fördjupar mig i dessa ämnena istället. Det kanske kan rädda ett liv en dag vilket är bra mycket mer viktigt känns det som!!

Kosten är avklarad inför morgondagen. Ska jobba i 13 timmar så det blev 2 matlådor med ris, kyckling, grönsaker och matolja. Sen blev det även 2 st shakes med 1,5dl protein(vassle,kasein), 20gram malto, 20gram vitargo och i detta paketet ingår även 1 dubbel macka kalkon å ett äpple.
Så två matlådor och två mellanmål. Borde räcka=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar