fredag 16 januari 2009

Jisses vilken dag.. Pustar ut...

Denna dagen var en såndär dag som kan gå rätt åt skogen eller tvärtom.. Den gick nog tvärtom. Besiktigade min bil, där var det två fel som mekanikern får fixa, dock inga större så det var skönt. Sen var det dags att handla och hämta lite tillskott på maxi... Pensionen kom idag.. Do i need to say any more??

Sen efter den svettiga upplevlsen så var det dags att träna och testa nya superpump250.. Galet bra produkt. Blev helt galen haha, pigg och pump nåt så in i satan. Fick sån kramp i biceps av pumpen å det brukar jag inte få hehe.. Sen blev hem gång, ragglade hem med en gainers inkopplad i munnen=)

Nu är man trött men inte galet trött så det borde innebära att flunsan är helt borta!!
Skål för mitt andra mål ris tonfisk idag.. Ha d d d d d gött hej!!

Passet blev Rygg, biceps. Brukar inte splita så men gjorde det denna veckan efter sjukan för att komma igång. Nästa vecka blir vanligt igen..

Latsdrag 2 ggr 8
Stående framåtlutad enarms kabelrodd 2 ggr 8
Sittande cybex rodd enarm 2 ggr 9
Scottcurl cybex 2 ggr 10
Stående cabel hammer 2 ggr 10
Stående stång kabel 2 ggr 12

Har börjat minska ner träningsvolymen med endast 2 arbets set. Har märkt goda framsteg med denna sortens träning. Sett att många proffs arbetar på detta viset, 2 arbets sett begränsat antal övning. In och ut på gymmet. max 45 min träning. Glykogenet tar ändå slut efter ca 1 timma så man är inte så effektiv efter 60 min träning...

Ska hämta tanten ikväll när hon slutat jobbet... Slipper hon åka kollektivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar