torsdag 22 januari 2009

BEN.. I say no more!

Fifan vad tungt det är varenda gång hehe.. Körde fullt klipp på bensparken snyggt och kontrollerat i allafall och ca 290 på benpressen. Det är bra för mig då mitt knä varit kasst ett tag. Men Helvete glömde min gainers, eller rättare sagt jag tog inte med den medvetet, och helt plötsligt var ja tvungen att gå in på ica efter träningen. Den tidsförskjutningen av påfyllning med kolhydrater å protein gjorde att jag blev helt vimmelkantig och mådde illa.
Stod i kön och den FETA kassörskan träffade en vän i kön(kille) som hon så RÅ flörtade med och det gjorde att kön gick ca 30% saktare på våran sida. Mina tankar blev inte rumsrena då jag stod vimmelkantig å ville spy.. Tänkte dööö DITT feta LUDER till KOSSA!!!

Så fort jag kom ut blev det bättre och när jag kom hem så drog jag min vitargo å whey fort som attans=))

Så d blev pasta, ekologiska köttbullar med matfett. Så nu är det bara kasein drinken kvar ikväll.. Pust, skönt med fredag! Ska fixa lite med bilen och träna hela helgen! Förutom på söndagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar