onsdag 28 januari 2009

Netonnet är kanon..

Jäklar i gatan tänkte dra till netonnet medans tvätten torkade för att byta mp3 som jag köpte i helgen. Tänkte att jaa om ja drar nu vid 10 tiden så kommer man glida fram på en räkmacka till disken.. Fifan den tanken slog tillbaka hårt.. Kommer fram å ser att det sitter 10 riiiiktigt trötta själar längst väggen i kö. Som vanligt så tänker man äh fan se sådär deppig ut, 10 pers går fort. Ooo yeah.. Idiot efter idiot skulle argumentera med den stackars arma man som stod bakom disken..

Man kan ju tycka att idioterna som tyckte det var så jobbigt när idioten i kassan tog så lång tid på sig borde lära sig tills det blir sin tur.. Men nej haha.. Tog 60 min tills ja fick komma fram, mitt ärende var avklarat på 2 minuter haha.. oo YEAH.. Men nu jäklar så funkar nog min nya mp3!

Gym tajm snart.. Har käkat ett mellanmål.. 4 kalkon mackor, 3 clementiner, 1 äpple, 30g protein och ett stort glas vatten. Snart dags för min superPUMP oooo YEAH.. Duffman!!
Bröst och trikepz idag plus lite mage! Blir säkert fys på jobbet inatt så man hoppar konditionsträningen.

PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar