fredag 23 januari 2009

Hårdträning och folkstress..

Så nu var dagen över. Bra dag på jobbet med lagomt att göra hela tiden. Så det bäddade för att det skulle bli ett träningspass idag. Det blev bröst och triceps samt lite cardio.

Det var ganska mycket folk på gymmet men jag försvann i min värld som vanligt så det störde inte.. Körde bra tungt på bröstpressen men efter det så blev det 2 flyesövningar då jag har golfarmbåge, och känner jag av den så pressar jag inte igenom passet utan tar det försiktigt. Gav triceps en runda oxå, gick bra till sista övningen. Av någon konstig anledning då får jag mer ont av att ha ett armbågsskydd. Utan det så gör det inte ont. Får sluta med det helt enkelt...

Käkat potatis och lax, det står ut i öronen på mig såå mätt haha.. Ska bli lite gott idag, typ en snickersglass eller så hehe=D Är så trött ikväll.. Märkte att filmerna jag skaffat hem var kassa haha så jag vetefan vad man ska kika på=)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar