torsdag 9 december 2010

Sjuk!!!

Å inte nog med det.. Legat å svettats hela dagen. Helt plötsligt bankar det på dörren. Där står min driftchef. Sitter å snackar nån halvtimma å berättar att han ska få sitt gamla jobb tillbaka vilket jag blir glad över för att ja gillar snubben.
Sen drar han massa grejer om omstrukturering i företaget å tjom å tjim å jag sitter där med feber yra.
Mitt i allt så beordrar han in mig till att jobba eftermiddag. Haha.. Nåja det är bara att bita i det sura äpplet å knega.

Men nu är jag jävligt väck haha.... Slutar vid 23. Ska bara hem å dö. Ledig imorgon. Sen är det fitnessfestivalen på lördag å nattjobb lör, sön, mån å tis.... Hoppas jag är frisk tills dess!

No training som ni kanske förstår.. Gött att mitt ex skällde ut mig över mitt förra inlägg haha... Alltid trevligt att ha någon med medicinsk utbildning som kan förklara saker, detta visste jag iofs redan. Men jag fick inte använda antibiotika för jag har ett virus:) Tack Ms A hahaha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar