tisdag 7 december 2010

Natten

Är lugn...

Härligt bröst och axlar pass idag. Körde på bra i vanlig ordning. Blev en stabil 5a med 45kgs hantlarna i snepressar. Första gången man använt den vikten och kännt att 40 kgs var lätta i en 6a.
Kom ihåg när man började på ett lokalgym när jag var ungdom. Då var de tyngsta hantlarna 40kgs. Å dom killarna som kunde pressa iväg några med dem var ju gudar.
Tänkte som så att den dagen jag klarar av att göra några reps med de hantlarna då kommer jag vara nöjd med hur stark å stor jag är.. Hmm... Det höll inte:) Haha...
Presterade bra i axelpressarna oxå, körde med 30kgs å det kändes ok.. Så det går bra nu.

Känner mig dock lite seg nu på nattpasset. Men det är ju natt, vore konstigt annars.. Casein drinkarna å frukten flödar:) Samt en Powerking haha.. Mest för moralens skull den sist nämnda:)

Imorgon blir det rygg, trapz å vader på gymmet! Rock hard! Ska döda vikterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar