torsdag 16 december 2010

2:a passet.. Rygg!

Ja fifan igår var det rygg dagen på gymmet samt lite annat smått å gott som vader, trapz å baksida axlar.
Började som sagt med marklyft och skulle ju köra 3 reppare. Tror det första setet var på 100 kg, 150, 170 och sen hör å häpna en 2a på 190 kg:) Så jävla nöjd haha... Det börjar lika något...
Mitt mål var att dra en 3a i mark på 200 till sommaren. Det lär jag nå känns det som:)
Fan vad man gapade till ett par ggr under dessa seten. Mitt gym är ett litet mer svensson gym så det blev en del nyfikna ögon haha..

Resten av passet löpte på i bra takt, körde 2 lats övningar efter det samt en stående rodd. Sen fick mitt ryggpass vara över. Snacka om att det känns idag haha.. Kan fan knappt röra ryggen:D
Härligt!! Börjat köra vaderna 2 ggr i veckan nu också. Måste piska upp dem. Fan vad jag hatar att inte ha genetiska vader men det ska fan gå... Har kört dem 1 gång i veckan med kassa resultat så nu kör jag 2 ggr i nåt halvår å ser om det hjälper.... Kan knappt gå idag heller pga vaderna. Får sån sjuk träningsvärk varje gång haha....

Armar idag.. Tungt ska det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar