onsdag 8 december 2010

Degar dag

Idag har jag inte gjort mycket. Konstaterat att filmerna som kommer nu för tiden är ganska kassa.. Såg en the town och 13. Två stycken nya filmer och de båda var la sådär underhållande... Kanske var jag som var mer sugen på bang å bom.. Men aja.. Haha.. I-landsproblem..

Är sjuk, det är bara att konstatera, jävla skit. Köpte hem kan jang, frukt i mängder å ska överdosera kroppen med allt sånt så den har tillräckligt med vapen för att slåss så hårt som möjligt tillbaka! Snart kommer jag börja köpa svart medicin på nätet, typ antibiotika å skit för man orkar inte med sånt här å vara sjuk:)

Ska stjälpa en 5a whisky å sen gå å lägga mig... Får hoppas på att man sover något i natt i alla fall...

Alla ni andra kan väl träna lite åt mig med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar