onsdag 15 december 2010

1:a passet!

Blev inringd tidigare till jobbet idag. Skulle börjat jobba 18 men det blev 14 istället. Tänkte ju träna på hemma gymmet innan jobbet men så blev det ju inte..
Men som tur är kan man träna på jobbet.
Har ju 3 reps veckor så det är lite trist när vikterna inte riktigt räcker på gymmet. Körde först bänken, det blev en stadig 5:a på 100 kg så där måste man öka lite om man ska köra en trea. Sen körde jag hantlar å det finns bara 38 kgs hantlar å ja det blev ju fiasko, lätta 10:or..
Körde nedlutande bänk som sista övning på 90 kg å det var ganska lagom då, blev 4or.

Sen axlar fick sig en genomkörare på först hantelpressar med 32 kgs hanttlar, 3or. Där har jag aldrig varit stark, sen sidolyft 18 kgs hantlar för 3or. Avslutade med militärpress bakom nacken på 60 å gjorde 3or.

That was it. Hoppas man håller sig frisk nu haha...

Ah körde ju max dosering på gaspari super pump 250 max. Kan säga som så att jag var som en tjack pundare halva passet så det var drag i den. Samt att jag bara var tvungen att gå på toa en sedvanlig gång innan passet så den var mild mot magen:)

Nu vill jag bara hem.. Så trött. Slutar om 1 timma. Hem å SOVA! Eller ah äta först haha..

Om allt känns bra imorgon så är det ryggen. Då blir det tunga mark som start på passet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar