söndag 19 december 2010

Avslut på veckan

Det har varit en bra träningsvecka! Hade nästan en liten olycka under armpasset dock haha.. Hade ju som sagt 3 reps veckor å ja tänkte att fan 3 reps på armar det går inte nu. Så jag kör 5 or i alla fall. Tog 30kgs hantlarna och körde igång å när jag var på 5,5 reps så tar det helt slut i mitten läget av rörelsen. Å reptilhjärnan vägrar ju ge upp å där står jag å envisas med att få upp skiten. Å det får jag, men där någonstans känner jag hur det bränner till lite lätt...
Nu är det kört var min första tanke. Men tack träningsgudarna för att det blev bra dagen efter... Så ja det var ett uppvaknande.. Ta det försiktigare haha.

Det var vilodag i fredags. Väl behövlig. Det har varit en bra vecka rent allmänt.. :)

Å igår körde jag ben.. Alltså jag fattar inte hur vissa presterar galna siffror i böjen osv. För när jag går djupt å strikt å ser till att bara pressa med låren å inte dra med ländryggen så är tex 100kg ggr 10 reps fan max alltså.. Man kan ju lätt vispa iväg 5 st till om man börjar ta med ryggen oxå men det är ju inte meningen.
I alla fall körde tills spyan var på väg. Känns gött idag i benen haha. Gick dit sådär 2 tim innan dom stängde så man var ute precis innan 17. Det är hardcore å vara på gymmet tills stängning en lördagskväll:D
Jävla tjöt om att supa igår från alla håll men jag höll på mig... Det blev kyckling pytt å eftersom det var ätardag så lyxade jag med äggula i alla 6 äggen jag åt till;) Sen 1/2 BJ blev det oxå.. Iofs en 0,5a redbull haha.. Men det var min ätardag det!
Ätit dåligt nu när jag varit ledig däremot, man har inte rutinen på jobbet att äta så det blir lätt att man missar ett mål.. Inte bra!

Nej fan ska till gymmet å köra ett helkropps pass idag.. Samt lite kondition. Ska dra en fet pwo oxå så man har tryck i hela kroppen:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar