torsdag 17 februari 2011

Bra träning

Denna veckan! 14 reps är verkligen nåt jag lärt mig uppskatta nu.. Får såna kontakt och känsla som är obeskrivlig. Har lärt mig mycket genom dessa veckorna. Har börjat verkligen lyssna på proffsen nu. Hur många ggr har man inte hört.. Jag började växa på allvar då jag insåg att kontakt är a och o å sänkte vikterna.. Så ryggpasset nu i tisdags tog riktigt bra!

Ska köra armar idag med en polare i Gbg på friskis. Dom tar bara 80 kr för engångspass så det passar oss bra. Sen blir det hem å göra färdig för skiftstarten imorgon.. kl 0612. Härligt efter 2 veckors ledighet.. Det är detta med skiftjobbet som gör det värt att pina igenom nattpassen och liknande. Nu efter 2 veckor så har jag verkligen glömt å släppt jobbet på ett djupare sätt. Tror aldrig man får den känslan riktigt med ett mån-fre jobb. Första veckan så hade man det ändå i ryggraden någonstans men nu sista vecka.. Aa sommarlov:D Detta upplever svenne under semestern men vi har detta 4 ggr om året plus semester. Sen passar inte skift för alla. Man måste ställa om dygnet å knulla sig under skiftperioden. Så det har ju sina nackdelar:)

Vikten ligger idag på 114 kg vilket är helt ok. Är i ok form också. Denna vikten har jag aldrig legat på i denna formen så det är positivt. Det har varit ett bra uppbyggnads år. Låg på ca 99 kg efter Thailandsresan i maj. Sen har det bara rullat uppåt. Ska bli intressant att se hur dieten slutar denna gången som börjar 1 april. Funderar på att ta hjälp av någon som är riktigt kost kunnig. Få ett matprogram och uppföljning varannan vecka. Ska kolla på det..

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar