onsdag 9 februari 2011

Bortglömd blogg:)

Satt å drack min redbull å bara kom tänka på bloggen hehe. När man har för mycket att göra så blir en blogg lätt bort prioriterad om man inte är blond och ska skaffa silikonbröst.

Vad händer egentligen.. Jo träningen går bra. Dock kantats av en förkylning som vanligt. Börjar inse att det inte är mig det är fel på utan det är våran stora arbetsplats. Det är många som tränar mycket som ofta blir små förkylda hos oss. Så det är bara att köra hårt med mivitotal å vitlöken å hoppas på det bästa:)
Annars inga nya personbästa så direkt att skryta om.. Dom tyngre veckorna nu har jag varit små krasslig som sagt å nästa vecka går vi på 14 reps igen å dom veckorna är 100% kontakt, kläm å känn så där bryr jag mig inte så mycket om vikten.

Jobbet går framåt, alltid lite dramatik men men.. Ska iväg på fackliga kurser nu i vår. Ska bli ledamot och det innebär egentligen ingenting stort utan det är mer att man är invald i styrelsen och ska börja lära sig hur allt funkar. Det ska bli kul i alla fall att få en annan inblick i arbetslagar och liknande. Den kunskapen är alltid bra i bagaget..

Bilen ska in på verkstad ett dygn nu. Byta spindelled och byta baklykta..
Inget större. Bara för besiktningen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar