lördag 26 februari 2011

Bakis

Ja fyfan idag har man varit bakis. Inte jätte bakis men så det räcker. Slutade supa vid 2130 då mina goda vän hade kört lite för hårt och jag drog hem honom.. Lika väl det. Hade ju inte blivit en trevlig dag om man kört på till kl 3 eller nåt:P

Käkat hela dagen å druckit.. Nu är det som sagt 2 helger med jobb framöver och sen börjar dieten. Härligt att vara helt utan alkohol:D Alltså jag kan tycka det är ball att dra ut å festa ibland men det hör inte till min livsstil så jag drar mig verkligen och tackar nej till många fester men ibland måste man bara ge med sig. Å nu har det varit intensivt för det blev för 2 veckor sedan en ordentligt fylla.. Så nu har jag verkligen fått nog:P

Gymmet på måndag igen! Kanske imorgon. Får se.. Handen å tummen känns bättre, får se om det ger med sig, lättare träning för mig så att duogripsen kan ta det mesta av vikten så handen får vila!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

1 kommentar: