tisdag 30 november 2010

Ryggen!

Fick sitt ikväll.. Passet kändes riktigt bra. Bra tryck och ork. Dagen har varit fylld med bra mat och vila. Träffade en polare vid lunch tid men det var också det enda jag gjort idag som var produktivt haha.. Klippte mig också samt solade.
Blev sådär tok hungrig på stan och tänkte på pizza, men det kändes inte aktuellt så tankarna gick vidare.. Hm har ju kyckling som väntar på att tillagas men det kommer ta för lång tid.. En shake kan man ju ta fort men mellanmålet innan var en shake.. Känns inte bra.

JO jag tar en halvspecial med räkröra på korvkiosken:D Fan vad gott det var! Slår pizza alla dagar haha.. Äkta svensk skräpmat:D
Tänkte dra det på bree götebosska å säga jaa veel ha en halv spec me räk klet... Men sket i det.. Var inte på humör:) Men såna idiot grejer kommer ur mig ibland..

Blev jävlig nöjd med klippningen.. Dyrt 350.. Men det var dyrare på förra stället å där blev jag inte nöjd. Kanske har hittat min frisör nu.

Jaha kl ringer 0430 imorgon, ska bara peta i mig min kyckling å pasta sen SOVA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar