söndag 14 november 2010

Matt träning

Kände mig lite hängig i morse men fick ett samtal om att jag kunde gå och träna på jobbet. Tänkte hmm.. Ska man eller inte. Klart jag tränade. Kände mig lite sämre på dagen. När jag kom hem kände jag mig bra risig. Sovit på soffan i 2 timmar och kollat en film. Känner mig bättre..

Hoppas det bara var en kort släng som man kan få så träningen kan fortsätta på tisdag!
Har slarvat med vitaminer och liknande så jag får skylla mig själv så är det. Ingen annan att skylla på. Träningen går dock bra ändå. Styrkan är fin. Kör man 6or med 28 kgs hantlar i bicepscurl med fin kontakt och fokuserat så gör man ju något rätt.. Bra pass igår å det känns i armarna idag haha.

Kollade på The American ikväll.. Bra film, lagom sådär, med George Clooney eller hur han stavar det. Nu blir det ett litet glas vin och sen sängen. Jobbar eftermiddag imorgon och mår jag bra så ska jag bara sola och softa imorgon innan jobbet:)

FF närmar sig! Fuck Yeah.. Ska ta ett kort med Mr Cutler så är det bara:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar