tisdag 2 november 2010

Sovmorgon...

Tog jag utan att det fanns utrymme för det.. Fan det är 2a gången på kort tid som jag försover mig. Som tur är så vaknade jag till och kom ändå i tid till jobbet. Men frukosten och å allt fix fick man göra här.. Tur att man har den tjänsten nu så att man kan disponera en halvtimma till eget fix utan att det tar för stor skada.. Men det är ändå inte okej, så det blev stressat med allt annat pga det. Fattar inte vad problemet är.. Har aldrig försovit mig innan..

Bröst, axlar och mage gick bra igår.. Kände mig stark och körde ett hysat pass faktiskt. 6 reps vecka så det är nu det börjar bli roligt igen haha.. :D Tungt är kul!
Men i övrigt så är man bara sliten.. Ska ha övning hela dagen idag. Jag åker som befäl så det ska bli intressant att öva denna gången. Nu efter denna koppen så ska jag testa en brandkvinna för sitt årliga fystest.

Rock on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar