fredag 26 november 2010

Armar och fix å trix

Körde ett riktigt grymt pass på gymmet idag. Armar med 14 reps. Shit vad det brände och gjorde ont, helt sjukt.. Sista 4 repsen så blundar man bara och kör på och hoppas på att inte armarna ska ramla av haha..
Kört Jacked XX från mmsports och jag kan inte säga att jag tycker den är mer fantastisk än någon annan av deras pre workouts och ändå körde jag i 3 skopor efter att inte ha känt ett skit av 2 st igår.

Har varit riktigt produktiv idag.. Fixat nytt konto som Exets far har. Ett konto dit alla räkningar är kopplade. Så på alla kvartalsräkningar slår man ut månadskostnaden och sätter in samma summa varje månad året runt. Drar en automatisk insättning den 26.e så har man alla räkningar avklarade redan då och slipper de där månaderna där kvartalsräkningarna kommer och knullar en bokstavligen. Tack Exets far..Använder aldrig namn på bloggen:)
Sen har ja skapat vårdkonto på nätet, städat ur gamla papper för bostadsrätten, tvättat, storhandlat.. Jisses:) Det enda jag skulle gjort var att plugga lite matte men det hann jag inte idag tyvärr.

Snart nattpass hela helgen! Sleten som få kommer man vara och ben ska tränas på söndag haha.. Jah..

Peace

1 kommentar:

  1. haha! du är väl knäpp... bästa presenten jag fått by the way. tack.

    SvaraRadera