torsdag 25 november 2010

Back day!

Sitter här och har precis petat i mig min gröt och skrivandes stund så kom jag på att mina mackor fortfarande väntar i köket! Fullkorn, keso samt kalkon.. Mm..

Idag ska jag testa Jacked XX från mmsports. Ska bli intressant att se ifall det är något tryck i den. Sen ska jag även provsmaka deras bcaa som jag skaffat.
Hoppas på att skönt träningspass.
Hoppade ju från 3 reps veckan till 14 reps denna veckan och min träningsvärk från i måndags i bröst och axlar sitter fortfarande djupt.. Hemskt härligt haha.

Så för alla som inte testat att periodisera på detta viset gör det. Läste om det i Flexmag.
Vecka 1.- 14 reps
V. 2- 10 reps
V.3- 6 reps
V.4- 3 reps.

Sen börjar man bara om igen... Övningar kör man de som känns bäst för en själv och som man vill använda sig utav. Dock brukar det bli en naturlig variation mellan tex 3 och 14 reps veckan då man gärna inte använder vissa isolationsövningar på 3 reps veckan:) Lätt skaderisk haha...

Jag och 2 vänner har använt detta sättet och alla rapporterar bra resultat. Jag är inne på min 3 vända.

Nej dags att börja greja, ska jobba eftermiddag idag... Peace..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar