torsdag 16 september 2010

Tidigt

Jupp idag vaknade man kl 07 drygt. Kunde inte sova längre så det var lika bra att gå upp.
Suttit och kollat på ett entourage avsnitt och nu ska jag börja plugga lite matte i nån timme framöver. Sen blir det att boka klipptid och dra till stan.. Ska även köpa på mig lite kosttillskott men måste tillbaka ganska omgående för det är det årliga läkarbesöket idag.
Blodprov, syn, hörsel, reflexer och massa annat som jag glömt bort.

Körde spinning igår.. Fan så jobbigt men gud vad skönt! Helt matt efteråt men gillade att instruktören hade såna as töntiga eurodisco låtar med i programmet haha.. Instruktören var väl 40+ och gillade de låtarna, vad fan säger det om en annan egentligen haha.. Nåja:)

Idag är det Ryggen på gymmet. 3 reps träning fortfarande så det blir tunga mark, lats och stång roddar.. Körde Bänken i förrgår och jag som aldrig varit en bänkpressare, alltså riktigt jävla urusel i det har börjat få bra resultat av periodiseringsträningen.. Körde 3or på 100 i bänken. Har aldrig ens varit i närheten av att lyfta 90 så det var riktigt coolt..

Nej dags att rocka matte.. Får nog ta en extra kopp kaffe då telefonen ringde kl 04 inatt.. Trodde det var väckarklockan så den åkte under kudden men snooz funktionen kom aldrig så jag fortsatte sova:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar