måndag 20 september 2010

Sega måndag

Vilken måndag.. Har varit helt utslagen. Kan ju vara spriten som gör att man inte känner sig i form idag. Det är först nu senare på dagen jag sitter nyduschad och nyrakad.
Laddar med en kopp kaffe och väntar på att kroppen ska säga till att den är klar för träning.

Magen har känts orolig men det har nog sina förklaringar. Men det har inte utvecklats till någon form av kaskad spya eller sprut på toan så det är ju bra!
Tankarna går dock genast till FM som hade en mindre trevlig upplevelse haha..

Kom precis fram till att jag nog är lite deppig idag. Hela helgens bravader är över och det känns som att man inte har något mer att se i fram emot. Men det kommer alltid mer saker men just nu ser man inte dem bara.. Får göra som jag alltid gör, blockar det och tänker fuck it å bara kör på..

Ben idag i alla fall.. Ska även rapportera till en polare om Vip x fungerar för min mage. Då kanske han vågar testa den också. Jäkla meck med det där med kosttillskott ibland.
Nej dags att sätta mig å skriva ett träningsprogram...

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar