onsdag 22 september 2010

Slappdag...

Detta har varit en äkta ledig dag känns det som. Var uppe kl 7 och tvättade. Skulle gått på spinning ikväll som vanligt på onsdagar om jag kan. Men det hoppar jag och ska dra ut å springa istället.
Det är inget man behöver boka tid till. Det är bara att ge sig ut.

Hade besök av en vän tidigare som hade vägarna förbi, det händer inte för ofta att dom har det när man flyttat så det var trevligt. Men som sagt, nu är resten av dagen vigd åt 20/40 intervaller.
Kommer dö. Det är tungt som fan för mig. Men satan vad jag längtar!
Ska rocka sönder spåret! Ska känna järn smaken i munnen.. Ska må riktigt illa.. Ska känna hur benen bara vill vika sig.. Ska gå segrande från spåret hem... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Går ju på skiftet igen nu på fredag. Det ska bli skönt för då kommer konditionsträningen igång igen haha. Minst 2 pass per vecka då. Har märkt att när jag är ledig från skiftet så blir det bara ett konditionspass per vecka. Inte optimalt men va fan.. Kan inte alltid vara på topp!'

Blir en nötfärs dag idag. Med en god sallad. Fruktansvärd träningsvärk från benpasset och bröst axlar passet igår. Körde 14 reps på allt igår med. Fan vad drygt det är. Bara bränner och jobbar sig. Får mer känningar i armbågen av den sortens träning än av att lyfta tungt. Udda? Vet inte.. Kanske.. Ryggen ska få sig en rejäl piskning imorgon i alla fall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar