fredag 24 september 2010

Shit...

Vad trött jag var i morse. Klockan ringde 0430. Tror jag fick sova ca 1 timma inatt! Helt galet, bara låg å vända å vred på mig. Men nu är det kväll och jag börjar känna mig bra groggy redan haha.
Så man lär somna som en bebis ikväll!

Körde armar idag.. Jäklar vilket tryck man fick av 14 repetitions träningen. Såg helt grymt ut. Så det där Arnold sa om att det är bättre att få pump än en orgasm är inte helt utanför ramarna haha.
Riktigt skönt var det. Dock så började mina biceps att få kramp i duschen så jag kunde inte tvåla in mig ordentligt:) Skit nöjd med det haha..

Middagen ikväll blev fullkornspasta, sallad, feta ost och kyckling. Så gott. Det blir även min matlåda imorgon. Blev lite glatt förvånad när man läser bak på feta osten att den innehåller 21 % protein haha. Så en 150 grams liten förpackning ger ca 30 gram. Coolt.. Det är ett bra komplement till kycklingen! Jag är såld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar