torsdag 23 september 2010

Budget!

Har tröttnat på att leva i överflöd. Så jävla onödigt. Har varit och gjort upp en budget nu. Den skall hållas. Även om man ska få käka bara ris sista veckan. Mitt problem i sådana fall!!
Med den nya budgeten som är helt klart levnadsvärd så ska jag ha 6 lax över i månaden och det ska jag hålla! Punkt slut.. Slängt ut så sjukt mycket pengar på ingenting senaste 2 månaderna.
Tanken är att ha råd att köpa en ny bil i vår och då vill jag bara lägga upp handpenningen utan att röra en min. Kan väl hamna på 30-35 någonstans och det ska vara sparat tills dess.

Så snart dags att träna rygg, trapz och baksida axlar! Ska bli skönt att få röra sig lite. Ska sola för att få energi. Har som sagt känt mig lite nere ett par dagar nu. Men det är fan slut på det nu. Det är en sinnesstämning som man själv kan ändra. Sluta bry sig om saker och bli gamla hårda jag igen. Skönt.. Den inställningen kommer man faktiskt långt med.. Passar d inte? Ditt problem, flytta på dig.. Har funkat jävligt bra hittills i livet. Tappat det en liten stund bara, men plockade precis upp det igen!!!

Ordning på ekonomi, privatlivet, jobbet och träningen!!

2 kommentarer:

  1. Jag fattar precis... Bli hård o skydda sig själv. Håller med om att man väljer det själv. Folk tycker man är störd när man säger sånt, men jag fattar precis vad du menar.

    SvaraRadera
  2. Folk får tycka vad fan dom vill:) Bara svenne banan människor som bryr sig om sånt haha!

    SvaraRadera