lördag 11 september 2010

Armar på schemat idag.. Sista passet för veckan! Ska köra skiten ur kroppen!
Sovit extremt lite denna veckan. Har varit rädd att jag ska bli sjuk pga det. Men har klarat mig än så länge.
Sov 13 timmar idag haha.. Så idag är det döda. Sen efter passet så ska jag jobba dörren ikväll.
Blir nog en vanlig lördag bara, ingen löning och sådär mitt i allt..

Efter inatt är jag ledig i 13 dagar*ler* Så jävla skönt. Ska sova som en tok å bara chilla! Love it.. Vill aldrig sluta jobba skift haha..
Bara lite komvux plugg och sånt där små pill som måste skötas. Laga bilen.
6 rep veckan är snart över och nästa är det 3 rep. Kommer få lägga om lite övningar till den veckan, mer basövningar. Har aldrig tränat en 3 rep vecka så det ska bli intressant. Ska köra samma uppvärmning som bartoll använder sig av i sitt program.
3 set där man närmar sig vikten som man ska köra på... Sen 3 set med den vikten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar