söndag 11 juli 2010

Taggad

Gårdagen var tung. Hade sovandetjänst inatt och sov mellan 0030-0600 då kl ringde. Men vakna flera ggr. Så idag är man lite sliten. Ser verkligen iframemot att gå avskiftet nu på onsdagmorgon.

Men jag är verkligen taggad inför imorgon då det är bröst, rygg och mage GVT! Ska bli så gott med preworkout shaken framför datorn och sedan iväg och tagga! Ska rocka vikterna!

Var 2 tim på stranden idag. Inte dåligt! Det var vaaarmt och mycket folk. Men det sket jag i, låg med min iphone å lyssna på radio och blundade.. Tänkte börja bygga upp lite färg nu, har varit helt vit fram tills nu. Behöver inte mer än 2 tim på stranden för jag blir väldigt brun när jag solar sen tycker jag bara det är förjäkla drygt att ligga där längre:D

Så nu är det 4 tim kvar på detta passet sen är det hemgång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar