fredag 30 juli 2010

Målardagen...

Jäklar vad det målas idag.. Har målat hela hallen färdigt och nu håller jag på att lägga första lagret på dörrarna med lackfärg. Tog en kaffepaus som en äkta målare skulle gjort efter det jobbet:D
En dörr kvar å då är det perfekt att ta paus haha..
Ser dock inte klokt ut efter första lagret så vi får hoppas på att det blir bättre med nästa lager!

Blev ingen träning idag, tiden räcker inte till.. Måste få klart detta så man slipper bo i en byggarbetsplats igen. Ska iofs ut idag, var lite otippat då det verkade som att alla skulle banga. Men inte.. Så vi trotsar regnet och dööönar! Skiter i om det inte är mycket folk ute, är inte ute för att umgås med alla andra människor, är ute för att umgås med polarna:) Inte ofta jag går ut faktiskt så det blir lite roligare då, ingen rutin så att säga. Men jag vet ju hur hårt jag kommer att hata mig själv efter denna kvällen haha.. För att går ja ut då går ja ut.. Spottar inte i glaset. Blir absolut inte odrägligt full eller så, men med tanke på min storlek så tål jag en del och det känns dagen efter haha...

Nej dags att surfa vidare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar