onsdag 14 juli 2010

Gymmet gick bra!

Vi körde på riktigt hårt å gott idag trots 5 timmarssömn. Förvånade mig själv lite faktiskt med lite mental träning inför seten. Shit vilken skillnad. Knullade verkligen vikterna. Så hmm.. Det gav en tankeställare. Ska försöka utveckla detta.
GVT har gjort mig riiiktigt gott..

Nu är det sista natten på 4 veckor. Ska bara jobba dagtid på vanliga jobbet sen några dörrpass men ställena stänger redan 2 så det blir inte som i gbg där man stängde 5 å var hemma typ 0630. Nu kommer vi vara hemma 3 redan. Skönt att inte sabba dyngsrytmen på någon månad nu.
Kommer börja knopa på mitt nya schema inför nästa vecka på gymmet. Ska som sagt köra som Dorian. Det ska bli intressant för utvecklingen. Tanken är att köra det i 2 månader å sedan utvärdare utvecklingen styrkemässigt å volymen. Nu har jag gått upp från 99kg till 102,5 sedan ca 3,5 veckor tillbaka. Ökat från 50kg gvt i bänk till 57,5, skulle kunna gjort 60 kg där.
Bicepscurl från 25 till 30.. Skulle kunna gjort 32,5 lätt där. Så det har varit styrkeökningar!

Nu är det dags att natta vidare... Hem å sova sen upp tidigt imorn igen. Men det är vilodag som tur är från gymmet imorn! Lite sömn är inte bra för träningen!

2 kommentarer:

  1. Vad körde du för mental träning?

    SvaraRadera
  2. Tjena. Inget jätte konstigt lr så men jag intalade mig själv hur sjukt lätt det skulle bli att utföra setet och hur löjligt lite vikt det låg på stången, små skrattade för mig själv över hur löjligt lätt det skulle bli.. Alltså övertalade mig själv hur lätt det skulle bli=)

    SvaraRadera