tisdag 13 juli 2010

D går bra nu

Nu sitter man här på ett nattpass och känner sig ganska så fräsch faktiskt. Det lär jag inte göra på onsdag efter sista nattpasset men skitsamma.
Körde som tidigare nämnt bröst och rygg idag.. Gick jäkligt bra på bröstet men sämre på ryggen.
Höjde vikten på GVT till 57,5 på bänkpressen och det gick för lätt. Sista setet flög upp. Så vikten borde nog varit 60 till och med. Så på 4 veckor har man gått från 50kg till 60.. Bra resultat.
Ryggen gick sämre. Chinsen. Överskattade mig själv på en ny maskin i första 2 seten så jag tog ut mig för mycket och de resterande 8 seten blev plågsamma. Fick ta av mer å mer vikt:/

Imorn är det tri, bic, axlar samt trapz.. Ska bli riktigt nice. Längtar redan efter min PW å komma in till gymmet för att bara dööööna! Å det ska bli enormt skönt att gå av skiftet nu efter 3,5 veckor med jobb nästan varje dag. Ska dock jobba 4 extrapass denna ledigheten så det blir ändå 12 arbetspass på 3,5 veckor. Så det blir inte såå mycket ledigt. Men det är självvalt, degen ska in, och jag hoppas på att det är skönare att jobba som O.V i dessa mindre orterna..

Annars kommer jag väl ha som projekt att måla hallen på ons eller torsdag. Sen är det bara sovrummet kvar! Lite gardiner och sen är jag klar för en stund. Klinkersen får tyvär vänta. Så jäkla dyrt att göra allt på engång. Funkar inte riktigt så:)

Nej nu ska jag jobba vidare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar