söndag 16 maj 2010

Jobb jobb jobb

Det är ungefär så det känns denna veckan=) Just när man jobbar natthelgen och hör hur alla har trevligt å partar så känns det ändlöst! Fast å andra sidan så hade jag nog inte partat själv men att bara vara ledig hade varit nice. Sen kommer vi till problemet att ju mer ledig man är desto mindre tjänar man:) Å det gillar jag defenitivt inte.. Så det ska bli intressant att se hur man kommer lägga upp resten av sommaren efter Thailand haha.. Kommer antagligen att jobba jämt.

Ska ju flytta snart och då krävs det en del inköp.. De största inköpen man är sugen på är först en tv för 8000:-, diskmaskin 5000:-, Imac 11.500:-, Soffa 10.000:- Å redan där är man uppe i 34:500:- typ.. Har gjort en kalkyl på att jag får göra av med 40.000 i flytten.. Å då vill jag lägga klinkers i hallen och måla lägenheten haha.. Får nog börja omprioritera lite:D

Träningen har gått bra.. Körde armar i fredags och tanken var att köra ben imorgon men har blivit inkallad till att göra övertid imorgon och där spricker mina träningsplaner.. Nåja sånt händer å jag gillar extra timmar. Så mitt högreps nya taktiken för ben börjar inte förens på tisdag.. Bröst och axlar på måndag..
Jisses 12,5 timmar nattpass imorn kommer inte sitta fint...

Det är mycket i tankarna nu, flyttlådor å helvete, försäkringar å samtal som ska ringas, nya förordnande för ov brickan så man kan jobba i halmstad, skriva nya cv, vaccniera sig, hyrbilar, flytta till ny stad, thailandsresa, börja jobba dagen efter hemkomst från thailand och en lägenhet som bara har lådor överallt, c-körkort, nytt gym, ny stad, bryta upp med sin gamla tillvaro är riktigt trist på många sätt.. ARgh.. Typ... Å mycket av detta sker inom 11 dagar.. Jaah..

Å dieten är på slutfasen och jag bara drägglar omkring som en zombie... Så skönt att börja bygga snart haha.. Ska ta Thailand som en avkoppling från dieten.. å ladda batterierna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar