lördag 22 maj 2010

Armar!

Körde armar idag på mitt gamla gym.. Olympic sats på kungsgatan! Sjukt nice gym.. Sörjer det varje gång jag går därifrån!
Var tungt hårt och effektivt.. Hade min sista dag på deffen igår! Så nu är det över och en minimal höjning på kosten är utförd!
Börjar med tex en brödskiva till frukosten, en extra näve klyftpotatis till maten.. Väldigt små höjningar nu. Tänker inte tjocka på mig denna gången:D

Ska testa creact efter semestern som uppbyggnads kreatindrink. Den från Dalblads alltså.. Kostar typ 700 kr för 2 kg men det får det vara värt.. Hoppas jag...

Är extremt trött idag, inte blivit någon sömn senaste veckan, legat på 4 tim per natt nu och det sliter. Tvätt å eviga tvätt hela tiden som skall utföras samt träning å jobb. Ska bli så gott med semester.. Flytten närmar sig, ska börja packa imorn tänkte jag, mer konkret än jag gjort dessa dagarna haha. Så man blir klar i tid!

Sen i sommar ska jag börja leta gym i en mindre stad! Kommer bli sådär inspererande antar jag... Men det behövs inte så mycket för att bygga egentligen, men man är bortskämd:D

3 kommentarer:

  1. Tja, trevlig blogg. Vart jobbar du som brandman? Själv börjar jag fundera på var jag ska göra min praktik, förslag?

    SvaraRadera
  2. Tjena! Vill helst inte avslöja vart men det är på en industri som har det som heltidssyssla. Praktiken hade jag själv valt att göra i en storstad=) Mest larm.. Går du ute i Revinge?

    SvaraRadera
  3. Japp, har gått klart termin 1.
    Praktik vill man ju göra där det finns störst chans att få jobb, särskilt den del av praktik man gör på ett företag/industri. Svårt

    SvaraRadera