lördag 12 december 2009

Softa lördag!

Ja idag är det ingen träning eller liknande. Bara softing! ms A kom hem aspackad vid 3 tiden hehe. Alltid lika kul när någon är fisköga, speciellt dagen efter hehe..
Vi ska iväg å kolla på en lägenhet i mölndal idag för att se om det kan vara någonting att ha, sen blir det pizza för mig i allafall.. Ska bli gott! Inte ätit något onyttigt på typ 2 veckor nu.. Så det ska jag unna mig. Fast det blir en del Donken i Skövde kan jag lätt erkänna.. Middag efter skolan vid 18 sen drar jag till gymmet och ja efter gymmet vill man ju gärna äta någonting, så det brukar bli 3 st burgare där jag slänger locket och äter bara underdelen å köttet. Så det är ju inte onyttigt på det viset. Billigt oxå.. 30 kr..

Ska la hyra en film eller något ikväll oxå. Funderar på greven av monte christo eller hur det stavas. Bra är den i allafall. Istället blir det väl en johan falk film när man väl är där haha..
Har börjat dra eaa istället för hydroisolatvassle nu innan och under passen. Bra mycket billigare å ja vete tusan om det är sämre eller bättre, känner ett bra tryck å ja vad ska man säga lixom.. Känns bra helt enkelt. Å smakar gott!!

Måste bara säga att jag älskar min iphone.. Sååå sjukt bra!! Fattar inte hur man inte köpt en innan haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar