måndag 28 december 2009

Jäkla förkylning..

Blir fan inte av med skiten. Vad är detta.. Ska lägga en summa som skulle kunna driva ett mindre u land i ett par dagar på vitamintillskott idag. Ska även till apple store å kolla lite grejor till min grymma iphone hehe..
Klippa mig var det tänkt oxå å kanske shoppa något.. Pust.. Blir en tung dag=)
Men som sagt förkylningen har ju fuckat träningen hårt nu. Kört ett par pass då kroppen kännts bra men ändå har det kommit tillbaka. Riktigt störande. Var länge sedan man hade något som sitter i såhär.
Sen att man har en kollega som åkt på hjärtmuskelinflammation gör inte saken bättre. Han har legat i ett par veckor på sån specialavdelning för hjärtinfarkter(stavning). Dom trodde först att d skulle varit en hjärtattack men det var det inte. Men ändå, vet inte hur lång tid det tar att återhämta sig från något sådant men det tar säkert sin lilla tid. Han är en kille som tränar väldigt mycket och antagligen sket i att lyssna på kroppens signaler och körde på ändå... Så tänk efter, det gör jag, därför har jag vilat nu..

1 kommentar:

  1. Hallå, samma situation här, har vart småförkyld och slemmig i halsen i två veckor, lider med dig. Hade förmodligen vart av med skiten om jag inte vart så korkad och tagit PB i bänk när jag kände mig "rätt" OK. Nu sitter det endast kvar lite seg trötthet så kör inte fullt, 75% kanske. Hoppas du blir helt återställd snart, det suger verkligen att inte köra fullt, som att kollla VHS när man har full-hd-TV och bluray-spelare. Peace!

    SvaraRadera