söndag 13 december 2009

Sjuk...

suck säger jag bara... Var säkert upp mot 8 st i min klass som fick feber i veckan på utbildningen. Jag hade klarat mig tänkte jag. Inte.. Igår började symptomen komma smygandes och på kvällen var jag körd. Legat å halvyrat hela natten och svettats. Å idag känner man sig väl sådär. Men det är bara att vila, får se hur man ska styra upp det på utbildningen bara då sista veckan är mest insatser, får väl hoppas på att de varma rökdykarinsatserna är senare på veckan. Är dom imorn så kan jag inte vara med, inte värt att dö på kuppen bara för att klara av någonting som man har gjort under ett årstid nu. Hoppas dom har överseende med detta, fast det borde dom ha då det är företagen som betalar för varje elev och företagen vill ju få valuta för sina pengar.. Å det är ju som sagt inget man inte kan redan, vi rökdyker säkert varmt 10ggr om året på övning på mitt jobb vilket är mycket då de andra bara gör 2 varma rökdykningar per år.

Så det blir att vila idag för att sedan dra till hotellet igen kl 2000 idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar