söndag 6 december 2009

Dags för Skövde!

Då var det dags att åka igen. Helgen har gått fort! Var på WSM finalen igår å kollade när gubbarna körde hårt. Helt klart imponerande!
Gick oxå i drygt 30 min på mässan, det räcker för mig, köper det jag ska vilket blev en rage speciel edition och en låda med swebars. Köpte även 2 st wsm t shirts, coolt att ha..
Hann även fotografera mig med branch warren å flex lewis samtidigt.. Dom bara garva å sa åt mig att sätta mig ner mellan dem för att jag är 2 meter hehe. Jäkla goa snubbar..

Så nu är det bara att ladda om för att köra en vecka på hotel, pust.. men men..

Körde ben/rehab idag.. Började med knäböj å gick inte upp högre än 60kg å körde 15 reps träning.
Sen blev det benspark, 3 vanliga set å 2 set där man endast kör full extention och sen ca 10 cm ner å upp igen. Det är den delen av övningen som stabiliserar upp knäet igen om man har inflammation tydligen.. Sen blev det lårcurl, riktigt strikt, märkte att när man drar ner vikten så kan man få sjuk kontakt.. 5 set på den oxå. Sen blev det extensioner med lädergrej runt fotleden åt alla håll utan att hålla i sig i något, jävlar vad jobbigt! Sen stod ja på platta i ca 9 min på varje fot å vifta med en platta för att träna stabiltet å balans. Sen vadpressar stående och i benpress...

Pust...

1 kommentar:

  1. Tja! Hur står det till? Var mässan bra förresten? Hade vart kul att se lite tävlingar :P. Undrar om det finns videor ute. Körde ben idag, så sitter här helt tom i huvudet och vimsig, haha :p, så ursäktar om mitt inlägg är tamt. Keep going!

    SvaraRadera