torsdag 25 februari 2010

Magsjuka!

Jaa låg helt utdäckad i onsdags av magsjuka.. Niiice! Inte! Har aldrig haft det i vuxen ålder så det var en upplevelse.. Kunde börja äta idag igen utan att det sprutade ut där bak.. Målet är att ha fått i mig 4 st mål idag innan jag lägger mig. Det nalkas förståss träning imorgon!
Var och tittade på vilket kakel å klinker jag ska ha till badrummet.. Det blir nog nice, drömmen hade ju varit att haft ett badrum i helt grått någonting men det blir inte så haha, blir apdyrt och det är inte läge!
Men det kommer bli nice, kommer få glasdörrar till duschkabin oxå vilket är nice, skvätta hur mycket man vill..
Annars så har det inte hänt så mycket för att igår låg man helt utslagen haha, onsdagen bara försvann.. FAtta att jag sov på toan mellan tis å ons.. Att folk pallar med sånt här såpas ofta som dom verkar få det.. Det enda positiva är att det går över ganska fort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar