söndag 7 februari 2010

Nattpass!

Här sitter man och softar.. En del att göra men ändå inte så att man måste stressa! Det är ju helgnatt. Alla andra är ute å partar och en annan i vanlig ordning tjänar pengar. Precis som jag vill ha det=)
Börjar få fnatt nu.. Vill träna! Räcker att vila en dag för att man ska bli sugen igen. Vet inte hur jag ska klara av morgondagen haha. Funderar på att vara så äcklig att jag köper en pizza imorn. Får se hur formen känns..
Träningen går bra.. Fruktansvärd träningvärk i benen, verkligen sjukt jobbigt! Men ändå gött på något sätt.. Gjorde allt rätt efter passet, körde 10 min cardio för att rensa ur slaggprodukter, stretchade i 20 min och ändå kan man knappt sätta sig å skita.. Dag 2 brukar vara värst så jippi haha.. Ska köra en till voltarenkur för knäet. Inte helt bra än! Måste köra min rehab bättre, slarvade enormt med den sist....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar