söndag 21 februari 2010

Anpassa sig

Man märker vad man inte behövt innan som man behöver nu.. Typ en snöskyffel!! Fastnade mitt i vägen igår vid min parkering, skeeet sköjj! Blev kö och grejor med folk som ville förbi.. Tillslut efter flera försök att putta och hålla på så fick vi bogserat ur bilen från dödensgrepp!
Det resulterar i att jag kommer åka om ca 1 timma på jakt efter en snöskyffel å skyffla röven av min parkering!! Samt grusa den till max!! PALLAR inte.. Å ja förstår att plogarna måste ploga, men helvete man blir helt inplogad av dom asen.. Så 6 st maskiner tvätt avklarade. Nu koppkaffe inför en övrigt ledig dag. Måste plugga! Argh.. Jobbade övertid i 13 tim igår.. Niice!

Träningen går bra. Legat och dönat 6 reppare nu ett tag. Nu blir det 2 veckor med 10 reppare! Variationen behövs! Upptagen vecka, mycket att göra.. Men det är nice! 3 st brandövningar mån-ons sen är det 2 st nattpass som avslutar veckan! Försöka hälsa på lite polare nu i veckan som inte blir av under skiftgången. Veckansträning ser vi iframemot! Hårt!! Oo yeah!! Samt löning haha.. Barrskrapad nu känns det som! Fast inte som min kollega som jag fick bjuda på yoghurt igår hahaha.. haft 12 kr på kontot sen en vecka tillbaka:DD

HEJ

1 kommentar:

  1. Yo! Har lite funderingar över valet av vasslaproteintilskott. Att dömma av Ast Sport Science jämförelse av deras produkt VP2 och något annat mycket billigare proteinpulver är ju skillnaden chockerande. Själv kör jag Whey FX från gymvaruhuset (fick 11kg för 1000 spänn). Vad kör du?

    SvaraRadera