onsdag 10 mars 2010

Softisch..

Nu sitter man på jobbet och har precis tränat och bastat... Dieten har satt igång, sänkt kcal intaget och ändrat om i E%. Lite kolhydrater mycket protein å lagomt med fett.
Skönt att satt igång med den, man känner sig fräsch! Även hämtat upp voltaren för mitt knä.. Denna omgången skall rehaben skötas ordentligt!

Körde även spinning för första gången på vääldigt länge igår, det var inte lika hemskt som jag väntat mig, är i bra mycket bättre form än den gången jag körde det sist:D
60 min bara flög förbi.. Var helt genomblöt haha, när det började droppa längst ut på skärmen från kepsen så fatta jag haha.. Ska köra mer intervall inspererad cardio denna dieten, typ 3 intervallpass i veckan och se ifall det funkar lika bra som promenader. Enda jag kan tänka mig som är värre är att det är ganska tunga pass, men å andra sidan så får man vila mer på morgonen.. Det är ju bara kcal ut å in.. Plus att man håller konditionen på topp.. Det gillar vi!!

Så jobba fre, lör dagtid sen bär det av till Skåne på utbildning i 6 veckor. Endast hemma på helgerna! Ska bli nice! Bara plugga, träna å äta i 6 veckor. Perfekt levende! Att man inte kan ha det så jämt å få samma lön som man får nu haha.. Man sitter ju å tänker på att kanske söka polis eller så, men fan för att vara så fattig under studieåren sen även vara en underbetald polis.. Njää vet inte haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar