onsdag 17 februari 2010

Mega ryggpass!

Först å främst så har jag varit på möte med min bostadsrättsförening angående ett stambyte som skall ske. Jag flyttar in 1 maj och antog med min vanliga tur att det kommer väl börja bytas typ när jag flyttat in så man får flytta ut i 2 månader. Men inte seru! Min trappuppgång tillhör dem som skall få påbörjat arbetet om ca 3 veckor! Så det bör vara klart tills jag ska flytta in! Perfekt! Dom satte 8 veckor vilket är största marginalen. Dom hoppas på vara klara inom 6 veckor. Så det var skit gott! Nytt badrum å ny trappuppgång. Får välja kakel själv till badrummet, fanns ett riktigt fräscht.. Gråa mörka små rutor.. Det ska jag ha, å en stå dusch! inget badkar.. Sen ska jag byta klinkers i hallen till samma granit liknande.. Niiiice!

Ryggpasset var ett riktigt dödar pass! Så skönt, tungt och intensivt.. Satsade på 6 reppare..
Först latsdrag omvänt axelbrett grepp, sen stångrodd(100kg) nöjd, breda latsdrag, hantelrodd explosiva som fan, chins med fötterna på marken i smith för att d hade inte gått med fria å till sist baksidaaxlar i maskin... Det var ett riktigt gott pass!!

Nu är det sista nattpasset på skiftgången.. Sen blir det bara dagtid å mycket arbete på brandsidan för att fylla ut timmarna. Ska till Eskilstuna på skift ledigheten, jobba ett pass i dörren och plugga inför räddningsledare A. Thats It å det räcker! Sen åker jag 15 mars å direkt efter det så blir det flytt mer eller mindre.. Mycket ståhej.. Tur att lägenheten kommer bli bra annars hade jag fått dåndimpen i denna mindre stad jag ska flytta till haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar