onsdag 20 oktober 2010

Nattpass!

Ja nu sitter man på jobbet i vanlig ordning.. Sista natten nu på denna skiftperioden. I vanliga fall så brukar man kunna se ifram emot lite ledighet mellan skiftperioderna men det blir inte av denna gången. Det blir ca 15 dagars arbete mellan perioderna.
Men det är pga att jag ska gå en fackligutbildning sista veckan på ledigheten. Så det är självvalt.

Körde mitt första pass nu på ett bra tag. Det kändes okej. Den stora frågan är ju hur det känns imorgon haha.. Hoppas det blir bra. I vilket fall som helst så har jag beställt en tid på cityakuten för att få ut lite penecilin samt lite andra grejor så det känns bra. Frisk ska man bli på ett eller annat sätt haha..

Känns allt ok imorgon så ska jag träna ryggen på kvällen!
Denna dagen har varit en ganska skön dag faktiskt.. Så fort gymmet sätter igång igen så finns det inte så mycket tid över till att löka vilket passar mig ypperligt:)

Nej nu är det dags att surfa vidare på www....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar