fredag 15 oktober 2010

Cold from hell!!

Det är helt sjukt.. Bokstavligen. Har varit sjuk i flera veckor nu. 2 ggr har jag känt mig helt ok och gått till gymmet. Båda gångerna har jag vaknat upp sjuk igen.. VAD FAN ÄR PROBLEMET!
Så nu ska jag vila minst hela veckan ut. Känner mig vattnig, slätt och äcklig... Orkar snart inte mer!

Ska inte umgås med sjuka människor mer. Har aldrig gjort det men tänkte som så här att äh det är bara jag som är löjlig, folk har alltid sagt att jag är löjlig som är så rädd för sjuka människor.. Så jag tog ett avsteg, vad är tacken för det???? Att man blir sjuk IGEN!!!
Jag ska fortsätta med mitt avståndstagande till sjuka människor, har funkat jävligt bra hittills!

Ekonomin som jag skulle börja sköta har gått riktigt bra. Handlade i söndags för 350kr och den planen håller. Har inte varit i affären sen dess. Tjockis genen har skakat ett par ggr efter något gott men det var bara att säga nej och nu har det släppt. Så kan jag hålla mig till drygt 400 kr i veckan är det ju helt fantastiskt!!
Kosten ser ju inte för kul ut men va fan.. Detta äter jag 2 ggr i veckan, torsk, nötfärs, kyckling och tonfisk. Frysta grönsaker, pasta eller ris.
Mellanmålen består av proteinshake plus frukt. Frukosten är en jävla mix av havre, frukt i alla former, kanel, nötter och kvarg.

Så något går bra i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar