lördag 16 oktober 2010

Mivitotal

Köpte mivin igår.. Nu jävlar ska det bombas med vitaminer. Sömnen har jag. Kosten sköts bättre än 98% av befolkningen.
Känner mig lite bättre idag. Var dock helt död när jag kom hem igår. Jisses, trodde jag skulle vakna sjukare än någonsin. Men inte:)

Vad händer i livet just nu egentligen. Tror inte att det är så mycket. Jobbet glider på. Det sociala funkar bra. Träningen är åt helvete men det är bara tillfälligt.
Det är väl bara att njuta av tillvaron egentligen. Det är såna här stunder man skulle sakna och förbarma sig över att man inte njöt mer utav om man skulle få cancer tex. Så det är bara att njuta!

Nästa helg blir det party, kommer en polare från Eskilstuna samt 2 gubbar från Göteborg. Sen på måndagen efter det ska vi till Skövde i 2 dagar för att ha brandövning. Nice nice:)
Det blir väldigt mycket jobb dock.. Har på min lediga skiftvecka så ska jag på fackutbildning så det blir inte till att vara ledig ett skit under min skiftledighet. Men det blir nog diskmaskin eller klinkers i golvet för den övertiden haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar