lördag 15 januari 2011

Helg

Så nu har man vilat färdigt tycker jag. Både tors å fredagen har jag vilat nu. Bad om att få fys imorgon i början på natt passet:) Så jag kan köra mina stackars ben som står sist på schemat nu. Ändrat om detta just för att vi alltid har brandövningar på tis eller tors å träningsvärken sitter i så länge att övningarna alltid blir lidandes haha...

Var kanon trevligt med jobbet i torsdags. Riktigt bra möte som gav mycket samt trevlig kväll efteråt. Så jag var nöjd. Men begav mig ändå hemåt i god tid just för att inte dricka för mycket å bli bakis dagen efter:)

Nu är det nattpass hela helgen. Härligt... Eller inte. Haha.. Men det är lugnt å skönt i alla fall!
Sen är d en skiftvecka kvar å sedan blir det maassa ledigt:D Då ska vi ha ball haha..

Nej får rulla vidare! peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar