söndag 9 januari 2011

Any given sunday

Här sitter man med sin kaffe och laddar för dagen. Ska iväg å träffa en vän snart, lite shopping på freeport, drar favoriter i repris:) Hittade ett par sschysta addidas för 585 gore tex å allt för jobbet. Så jäkla bra!

Inga större planer för dagen i övrigt. Hjälpa en vän med lite träningsteori och jag försöker bara återhämta mig från benträningen igår. Den var tung å brutal! Styrkan börjar komma även i böjen. Jag har sån envis gen i kroppen så jag ska gå ass to the grass style... Så 110 kg ggr 10 kändes bra. Då vet man att man gör rätt å kan inte kallas discoböjare i alla fall haha... Sen har ja inte ont av det heller så varför inte:) Tror det sparar knäna att dra ner på vikten och jobba i hela rörelsen också. Det känns så för mina i alla fall.
Såg the tourist igår, helt ok rulle, inget speciellt men ändå smått underhållande. Depp är grym så det gör hela filmen:)

Imorgon är det jobb kl 06 som gäller.. Fasar haha. Hatar att gå upp så tidigt men det blir en bra vecka med träning, Möte med de andra arbetsledarna, brukar bli lite hopp å lek på kvällen såhär mitt i veckan:)

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar