tisdag 3 augusti 2010

Träning!

Nu har det varit en bra start på veckan. Benen fick sig en riktig körare igår. Kan knappt gå idag=)
Körde hårt på böjen i början på passet, det tog ut en hel del av energin man hade. Men det är ju lite det som är meningen:D
Sen idag var det bröst axlar å mage. Börjar bli starkare i bänken vilket är roligt. Kör snebänk som första övningen i bröstpasset ett framöver. 3e övningen var hantelpressar och även i den kände jag mig stark. Körde med 36kg och det gick lättare än vad d borde så det blir 38 nästa vecka:D

Sista dagarna på min 8 dagars skiftledighet så ikväll är det bara att bänka sig i soffan å ha d gött lixom:D Blir la en tur till willys för att inhandla något gött...

1 kommentar:

  1. Hallå! Nyligen bestämde jag mig för att publicera Sverigs samtliga bloggar inom ämnet hälsa. Däribland områden såsom träning, viktminskning, recept (kost), sjukdomar, etc. Eftersom din sida passar in där så skulle jag väldigt gärna se att du registrerade den. Iden är att likartade ska hitta inspiration att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis är det helt gratis.

    http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

    SvaraRadera